خواص دعای چهل کلید – دعای مجرب چهل کلید

خواص عدیده ای بر دعای عظیم الشان چهل کلید مترتب است و برای جمیع حوایج کاربرد دارد. این دعا بسیار مجرب و موثر میباشد و در منابع مختلفه به تاثیرات و خواص آن اشاره شده که برشمردن کلیه خواص این دعا در این مجال نمیگنجد . بطور مجمل برخی از این خواص عبارتند از :
آشتی میان زن و شوهر ، تسخیر قلوب و مهر ومحبت ، ابطال سحر و طلسم ، کارگشایی و فتح و گشایش امور ، بخت گشایی و ازدواج ، دفع جمیع بلایا ، شفای بیماری ، دفع دشمن و …..
دعای چهل کلید این است :
۱٫بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا فَتَحْنا لَکَ فَتْحاً مُبیناً(سوره فتح آیه ۱)
۲٫ سَلامٌ عَلَیْکُمْ طِبْتُمْ فَادْخُلُوها خالِدین‏(سوره زمر آیه ۷۳)
۳٫ لَقَدْ جاءَکُمْ رَسُولٌ مِنْ أَنْفُسِکُمْ عَزیزٌ عَلَیْهِ ما عَنِتُّمْ حَریصٌ عَلَیْکُمْ بِالْمُؤْمِنینَ رَؤُفٌ رَحیمٌ(سوره توبه آیه ۱۲۸)
۴٫ رَبَّنا ما خَلَقْتَ هذا باطِلاً سُبْحانَکَ فَقِنا عَذابَ النَّارِ(سوره آل عمران آیه ۱۹۱)
۵٫ وَ تِلْکَ حُجَّتُنا آتَیْناها إِبْراهیمَ عَلى‏ قَوْمِهِ نَرْفَعُ دَرَجاتٍ مَنْ نَشاءُ إِنَّ رَبَّکَ حَکیمٌ عَلیم‏(سوره انعام آیه ۸۳)
۶٫ وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا(سوره اسراء آیه ۸۱)
۷٫ وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَهٌ لِلْمُؤْمِنینَ وَ لا یَزیدُ الظَّالِمینَ إِلاَّ خَسارا(سوره اسراء آیه ۸۲)
۸٫ قُلْنا یا نارُ کُونی‏ بَرْداً وَ سَلاماً عَلى‏ إِبْراهیمَ (سوره انبیاء آیه ۶۹)
۹٫وَ أَرادُوا بِهِ کَیْداً (سوره انبیاء آیه ۷۰)
۱۰٫فَجَعَلْناهُمُ الْأَخْسَرین‏( سوره انبیاء آیه ۷۰)
۱۱٫ وَ ذَا النُّونِ إِذْ ذَهَبَ مُغاضِباً فَظَنَّ أَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَیْهِ فَنادى‏ فِی الظُّلُماتِ أَنْ لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمین‏(سوره انبیاء آیه ۸۷)
۱۲٫ وَ لا تُمْسِکُوا بِعِصَمِ الْکَوافِر(سوره ممتحنه آیه ۱۰)
۱۳٫ وَ أُلْقِیَ السَّحَرَهُ ساجِدین‏(سوره اعراف آیه ۱۲۰)
۱۴٫ وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ یَتَّخِذُ مِنْ دُونِ اللَّهِ أَنْداداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ وَ الَّذینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّه‏(سوره بقره آیه ۱۶۵)
۱۵٫بَیـَّناها بَینَ آدمَ و حوا و بَینَ یوسفَ و زلیخا و فاطمهَ الزهراء و علیٌّ المرتضی
۱۶٫و بحق محمدٍ المُصطَفی صلّی الله علیه و آله
۱۷٫و بحق جَبرئیل و میکائیل و اِسرافیل و عِزائیل یا حنّانُ یا منّانُ یا دیّانُ یا برهانُ یا رضوانُ یا سلطانُ یا غفرانُ
۱۸٫بسم الله الرحمن الرحیم
۱۹٫ إِذا جاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَ الْفَتْحُ (سوره نصر آیه ۱)
۲۰٫وَ رَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فی‏ دینِ اللَّهِ أَفْواجاً (سوره نصر آیه ۲)
۲۱٫فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَ اسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کانَ تَوَّاباً (سوره نصر آیه ۳)
۲۲٫ نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَریبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنینَ (سوره صف آیه ۱۳)
۲۳٫ یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا
۲۴٫ قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ اللَّهُ الصَّمَدُ لَمْ یَلِدْ وَ لَمْ یُولَدْ وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُواً أَحَدٌ(سوره اخلاص آیات ۱ الی ۴)
۲۵٫ لَیْسَ کَمِثْلِهِ شَیْ‏ءٌ وَ هُوَ السَّمیعُ الْبَصیر(سوره شوری آیه ۱۱)
۲۶٫ قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ مِنْ شَرِّ ما خَلَقَ وَ مِنْ شَرِّ غاسِقٍ إِذا وَقَب‏(سوره فلق آیات ۱ الی ۳)
۲۷٫ قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاس‏(سوره ناس آیه ۱)
۲۸٫ قُلْ کَفى‏ بِاللَّهِ شَهیداً بَیْنی‏ وَ بَیْنَکُم‏(سوره رعد آیه ۴۳)
۲۹٫ وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا(سوره اسراء آیه ۸۱)
۳۰٫ قُلْ یَجْمَعُ بَیْنَنا رَبُّنا(سوره سبا آیه ۲۶)
۳۱٫ ثُمَّ یَفْتَحُ بَیْنَنا بِالْحَقِّ وَ هُوَ الْفَتَّاحُ الْعَلیمُ(سوره سبا آیه ۲۶)
۳۲٫ قُلْ أَ رَأَیْتُمْ إِنْ أَهْلَکَنِیَ اللَّهُ وَ مَنْ مَعِیَ أَوْ رَحِمَنا فَمَنْ یُجیرُ الْکافِرینَ مِنْ عَذابٍ أَلیمٍ (سوره ملک آیه ۲۸)
۳۳٫قُلْ أَ رَأَیْتُمْ إِنْ أَصْبَحَ ماؤُکُمْ غَوْراً فَمَنْ یَأْتیکُمْ بِماءٍ مَعین‏(سوره ملک آیه ۳۰)
۳۴٫ قُلْنا یا نارُ کُونی‏ بَرْداً وَ سَلاماً عَلى‏ إِبْراهیم‏(سوره انبیاء آیه ۶۹)
۳۵٫ قُلْ یا أَیُّهَا الْکافِرُون‏ لا أَعْبُدُ ما تَعْبُدُون‏ قُلْ کُونُوا قِرَدَهً خاسِئینَ(سوره کافرون آیات ۱ و ۲ و سوره اعراف آیه ۱۶۹)
۳۶٫ قُلْ سیرُوا فِی الْأَرْضِ(سوره انعام آیه ۱۱)
۳۷٫ثُمَّ انْظُرُوا کَیْفَ کانَ عاقِبَهُ الْمُکَذِّبین‏(سوره انعام آیه ۱۱)
۳۸٫ قُلْ مَنْ یَکْلَؤُکُمْ بِاللَّیْلِ وَ النَّهار(سوره انبیاء آیه ۴۲)
۳۹٫ قُلْ هَلْ نُنَبِّئُکُمْ بِالْأَخْسَرینَ أَعْمالاً (سوره کهف آیه ۱۰۳)
۴۰٫ قُلْ إِنَّما أَنَا بَشَرٌ مِثْلُکُمْ یُوحى‏ إِلَیَّ أَنَّما إِلهُکُمْ إِلهٌ واحِد وَ سَلامٌ عَلَى الْمُرْسَلینَ وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعالَمینَ (سوره کهف آیه ۱۱۰ و سوره صافات آیات ۱۸۲ و ۱۸۱)

قواعد عمل :

در هنگام عمل طهارت ظاهری و باطنی رعایت شود.
جهت بخت گشایی و گشایش کارها و رفع بستگی و دفع سحر و طلسم بهتر است که در روز جمعه بر طشتی ازآب پاک بخواند و به آب بدمد و با آن غسل کند.
برای آشتی میان زن و شوهر و مهرو محبت میان آنها بهتر است بر آب پاک یا شربت خوانده شود و بنوشند.
برای شفای بیماری بر آب پاک خوانده شود و بیمار بنوشد. به اذن خداوند تبارک و تعالی شفا می یابد.
این دعا بهتر است روز جمعه انجام شود.
آبی که پس از غسل به طشت برمیگردد را پس از اتمام غسل پای درختی بریزد.
قبل از قرائت دعا ، نیت قلبی نماید و سپس هفت بار صلوات بفرستد.

——-

دعای چهل کلید , چهل کلید , خواص چهل کلید , خواص دعای چهل کلید , متن دعای چهل کلید , توضیح دعای چهل کلید , دعای مجرب چهل کلید , دعای بخت گشایی , دعای کارگشایی , دعای گشایش بخت , دعای دفع دشمن , دعای مهر و محبت , دعای تسخیر قلوب , دعای آشتی زن و شوهر , دعای مهر و محبت شوهر , دعای محبت زن و شوهر , دعایی برای آشتی شوهر , دعای باطل السحر , دعای باطل کردن طلسم , دعای شفای بیماری , مهر و محبت , دعای محبت کردن , دعای چهل کلید برای ازدواج , دعای چهل کلید برای ازدواج , دعای چهل کلید چیست , دعای چهل کلید حضرت فاطمه , متن دعای چهل کلید

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: دعای چهل کلید , چهل کلید , خواص چهل کلید , خواص دعای چهل کلید , متن دعای چهل کلید , توضیح دعای چهل کلید , دعای مجرب چهل کلید , دعای بخت گشایی , دعای کارگشایی , دعای گشایش بخت , دعای دفع دشمن , دعای مهر و محبت , دعای تسخیر قلوب , دعای آشتی زن و شوهر , دعای مهر و محبت شوهر , دعای محبت زن و شوهر , دعایی برای آشتی شوهر , دعای باطل السحر , دعای باطل کردن طلسم , دعای شفای بیماری , مهر و محبت , دعای محبت کردن , دعای چهل کلید برای ازدواج , دعای چهل کلید برای ازدواج , دعای چهل کلید چیست , دعای چهل کلید حضرت فاطمه , متن دعای چهل کلید

تاريخ : 9 / 6 / 1395 | | نویسنده : کوروش |

بروج دوازده گانه فلکی – آسترولوژی و نقطه اعتدال بهاری

حدود قرن پنجم قبل از میلاد اخترشناسان یا اخترگویان (یونانی و بابلی)، برای دایره البروج یک بخش بندی دوازده گانه تعریف نموده اند و درجه هر کدام از این صور فلکی را ۳۰ درجه مقیاس نهاده اند. آنچه باید متذکر شد این است که اسامی تمام بروج فلکی به جز صورت فلکی میزان از اسامی جانداران اقتباس شده است. واقع امر بر این است که نام منطقه البروج در ابتدا (دایره حیوانات) بوده و بعدها تغییر نام یافته است.
حرکت کلی قمر در مسیرش یک حرکت دورانی بر مدار خویش با سرعتی دوازده بار بیشتر از شمس است که یکماه بطول می انجامد. واقع بر این است که طی مسیر قمر ، بر منزلگاههایش در زمان یکماه به انجام میرسد. یعنی دوازده برابر کمتر از شمس. به سخن دیگر خورشید حرکت دورانی اش در بروج دوازده گانه یک فرایند یکساله است.


تصویر برخی از بروج دوازده گانه به شرح ذیل است :
حمل : مرد شکارچی سوار بر قوچ .
ثور: تصویر گاوی که فردی بر پشت آن سوار است.
جوزا: فردی با شاخه گلی در دست.
سرطان (خرچنگ): تصویر یک خرچنگ با ترکیبی خاص از انسان.
اسد (شیر): تصویر یک شیر که سرش را برگردانده است.
سنبله: فردی نشسته را نشان میدهد با دو خوشه گندم در دست.
میزان : فردی نشسته با ترازویی در دست.
عقرب : طرحی ترکیبی از دو صورت فلکی قوس و عقرب . تیری بر دم عقرب را به تصویر میکشد و ………
البته قدما کاملا آگاه بودند که در منظومه شمسی جابجایی میشود و ثوابتی (ستارگانی) هم در این صحنه حضور دارند.
ستارگان شش طبقه روشنایی (قدر) را مشتمل هستند (قدر یک ستاره ، همان سنجش لگاریتمی روشنایی است). ستارگانی که با چشم غیر مسلح قابل رویت هستند و پرنورتر هستند قدر اولی اند و کم نورترین ها قدر ششمی اند.
دایره البروج ، همان خط مرکزی منطقه البروج است که در درون آن نوار شمس ، قمر ، زمین و…. خط سیر دارند. تمام سیارات به جز سیاره پلوتو (پلوتون در واقع نهمین سیاره منظومه شمسی است که در سال ۱۹۳۰ میلادی توسط کلاید تامباو کشف گردید) هم خوان با زمین و درون نوار دایره البروج در حرکتند .
نکته دیگر در مورد نقاط اعتدال و انقلاب در اخترشناسی است که در توضیح آنها باید گفت ، هر زمان که میل خورشید به هنگام عبور از دایره البروج اندازه شمالی یا مثبت و منفی باشد را نقاط انقلاب نامند. به سخن دیگر زمانی که میل خورشید برای عبور از دایره البروج به طرف شمال باشد به آن انقلاب تابستانی گویند که در نیمکره شمالی فصل تابستان خواهد بود . زمانی که میل خورشید برای عبور از دایره البروج به طرف جنوب باشد موسوم به انقلاب زمستانی بوده و در واقع عکس حالت اول است.
در مورد نقاط اعتدال و خصوصا نقاط اعتدال بهاری قبلا توضیحاتی مختصر بیان شده.
ببینید ، کره سماوی و دایره البروج ، در نقطه ای به نام نقطه اعتدال همدیگر را قطع مینمایند. یکی از نقاط اعتدال را نقطه اعتدال بهاری گویند. در هنگام عبور خورشید (شمس) از نقطه اعتدال بهاری است که فصل بهار آغاز میگردد. میل خورشید پس از عبور از این نقطه اعتدال تغییر میکند (علامت آن از منفی به مثبت تغییر حالت می یابد).
نقطه مقابل این نقطه اعتدال بهاری ، نقطه اعتدال پاییزی است . در واقع یک فاصله زمانی شش ماهه بر نقاط اعتدال بهاری و پاییزی مترتب است. در نقطه اعتدال پاییزی که همان شروع فصل پاییز است، میل خورشید به جنوب بوده و علامت آن از مثبت به منفی تغییر می یابد.

برگرفته از مطالب و نوشته های دکتر احمدرضا بابایی

*****

آسترولوژی , نقطه اعتدال بهاری , نقطه اعتدال پاییزی , دایر ه البروج , بروج دوازده گانه , منطقه البروج , بروج دوازده گانه فلکی , صور فلکی , شکل بروج دوازده گانه , علوم خفیه , استاد علوم خفیه , دکتر احمدرضا بابایی , بروج دوازده گانه فلکی – آسترولوژی و نقطه اعتدال بهاری

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: آسترولوژی , نقطه اعتدال بهاری , نقطه اعتدال پاییزی , دایر ه البروج , بروج دوازده گانه , منطقه البروج , بروج دوازده گانه فلکی , صور فلکی , شکل بروج دوازده گانه , علوم خفیه , استاد علوم خفیه , دکتر احمدرضا بابایی , بروج دوازده گانه فلکی – آسترولوژی و نقطه اعتدال بهاری

تاريخ : 9 / 6 / 1395 | | نویسنده : کوروش |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب تریلر فیلم
  • وب ساح
  • وب احسان
  • وب باشگاه خبرنگاران