علامت ضربدر( X) : توسط برخی از افراد علامت ضربدر نقطه نهایی معلوم شده است ولی ما در اینجا به شدت مخالف این قضیه هستیم.
دلیلش هم بررسی های زیادی است که روی علامتهای ضربدر کرده ایم. متوجه شدیم که کلکی برای جهت دادن اشتباه و دور کردن از هدف می باشد. نکته ای که باید دقت شود این است که در جهت مخالف علامت ضربدر (ساق های متفاوت ضربدر) باید بررسی را شروع کرد. علاوه بر ابن، در ساق های متفاوت علامت ضربدر و یا در جهت مخالف آن به تخته سنگ ها باید دقت شود.
نظر دیگر : اگر علامت ضربدر از ۷ سانتی متر کوچکتر باشد نقطه نهایی است. اشیاء جستجو شده در ۱۵ متری اطراف ضربدر می باشد. اگر در اطراف علامت ضربدر علامت دیگری باشد، فاصله بین شان اندازه گرفته می شود، هر سانتی متر به منزله یک قدم بوده و در جهت نشانه حرکت می کنیم، اشیاء جستجو شده آنجاست

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: آثار شناسی,علامت گنج,علامت ضربدر,نشانه گنج اسرار کاوش آشنایی با علامت ها و نشانه ها در گنج یابی

تاريخ : 25 / 3 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

 

در تنگ بلاغی و کوهای مجاور آن، گورهای شناسایی شدکه به صورت حرمی شکل و به وسیله سنگ خشکه چین با قطر 5/1 متر الی12متر به ارتفاع 1تا5/2متر دیده می شود. در ساخت این قبور ابتدا سنگچینی دایرهای در روی زمین چیده شده و حفره گور را به صورت دایره ای کوچک یا بیضی شکل به ابعاد 1تا5/1متر به صورت تو خالی ساخته اند و اطراف آن را با سنگ خشکه چینی کرده اند و بعد از آنکه به اندازه دلخواه بالا آمد جسد را در داخل آن به صورت جنینی دفن کرده (بر اساس شواهد موجود احتمالاً در این گورها از خاک برای پوشاندن اموات استفاده نشده است) و بعد از گذاشتن هدایا در آن، روی آن را با تخته سنگ پوشانده اند. این قبور برای اولین بار توسط استروناخ معرفی شده است و متاسفانه بیش از95 درصد از این قبور حفاری غیر مجاز شده است.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: قبور توده سنگی(خرف خانه ها) اشیای پیدا شده در قبور میراث زرین قبرها اسرار کاوش آثار شناسی گنج

تاريخ : 25 / 3 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

 

از دیگر قبور شناسایی شده ، قبور خرسنگی است که هنوز به طور قطع قدمت آن مشخص نشده ولی بر اساس نتایج بدست آمده از حفاری محوطه های 64 ،88 و120 این قبور از دوره فرا هخامنشی تا دوره ساسانی قدمت دارند و احتمالاً در دوره اشکانی نیز ساختن چنین قبور برای دفن اموات وجود داشته است.
اشکانی
@ganjur
در ساخت این قبور ابتدا چاله ای به عمق نیم متر تا یک متر در خاک کنده شده و سپس جسد را به صورت دست و پا جمع به همراه هدایا در داخل آن قرار داده و روی آن را با خاک پوشانده و در اطراف آن سنگچینی که به صورت دایره ای یا مربع و یا چند ضلعی نامنظم به مساحت 2 تا10متر ساخته اند. در ساخت سنگچین از سنگ‌های بزرگ به ابعاد بیش از یک متر مربع یا کمتر استفاده شده است و به همین خاطر از این قبور بنام قبور خرسنگی نام برده شده است.

 

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: قبور خرسنگی قبر ها دفینه ها آثار باستانی ایران باستان گنج یابی اسرار کاوش آثار شناسی گنج

تاريخ : 25 / 3 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

 

نوع دیگری از قبور شناسایی شده ، قبور صخره ای می باشد. این قبور با استفاده از حفره های طبیعی (غارهای کوچک) ساخته شده است به این صورت که احتمالاً جسد را به صورت دست و پا جمع (با توجه به ابعاد حفره ها) یا جنینی در داخل حفره گذاشته و در کنار وی اشیاء تزیینی شامل سکه، مهره و سفال گذاشته و روی آن را با خاک پوشانده اند. از این نوع قبور تاکنون بیش از 30 مورد در تنگ بلاغی شناسایی شد که متاسفانه نمونه سالمی در میان آنها دیده نشد. در کنار یکی از این قبور سکه ای از فرمانروایان فارس کشف شد که در روی آن نقش پادشاه اشکانی (احتمالاً ارد اول) و در پشت آن یک حکمران محلی نا شناخته قرار دارد.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: قبور صخره ای در گنج یابی اشیای پیدا شده در قبور اسرار با ارزش میراث زرین قبرها اسرار کاوش

تاريخ : 25 / 3 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

 

به نقل از" فیوچریسم" ، کریس امپی ستاره شناس مطرح جهانی می گوید فرضیه وجود بیگانگان فضایی قابل اثبات است البته برای ثابت کردن این موضوع باید کمی بیشتر صبر کرد، صبری به اندازه 10 الی 15 سال. او می گوید حیات نوعی از میکروب ها در سیاره های دور غیر قابل انکار است. "مشتری" سیاره ای است که بیش از هر سیاره دیگری امکان زیست حیات در آن وجود دارد.
@ganjur
دانشمندان دهه هاست که آسمان ها را کاوش می کنند تا بلکه ردی از حیات در کهکشان ها به دست بیاورند اما تا امروز نتیجه ای قابل اعتنا به دست نیامده است. اما با توجه به باز شدن درهای تکنولوژی های فوق پیشرفته در طراحی تلسکوپ های هوشمند و پیشرفته تر معمای موجودات فضایی راحت تر از هر زمان دیگری حل خواهد شد.
@ganjur
حیات حتی می تواند در سیستم خورشیدی هم وجود داشته باشد، چیزی که بسیاری از دانشمندان آن را به صراحت رد می کنند و می گویند هرگز چنین چیزی صحت ندارد و نخواهد داشت.
پیش از هر چیزی حیات در ماه کشف خواهد شد. کریس امپی می گوید آنچنان کاوش در کهکشان ها با پیشرفت مواجه خواهد شد که برای پاسخ به یک سوال نباید سال ها انتظار کشید.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: اثبابت وجود موجودات فرازمینی دانشمندان موجودات فضایی اسرار کاوش تلسکوپ های هوشمند

تاريخ : 25 / 3 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

 

اشکال A و B تصوير يک نعل هستند.
تصوير C علامت يک غار يا يک تونل مي باشد.
تصوير D آخرين حرف از الفباي يوناني، يعني امگا مي باشد و در زمين? گنج ها در بسياري از موارد به طلا و يا ارزش بسيار بالايي اشاره مي کند.
در اينجاست که هنگامي که دربار? تصوير شکسته شده اي سوالي مي پرسيم، اگر کسي که آنرا ديده است معلوماتي دربار? آن نداشته باشد، قادر به پاسخگويي نبوده و نمي تواند تصوير را تعريف نمايد. در اينگونه موارد شخص متخصصي که از زبان علامت ها آگاه است کار زيادي از دستش بر نمي آيد و حرف زيادي براي گفتن نخواهد داشت.
@ganjur
خيلي از مواقع انسانهايي که علامتي را پيدا مي کنند براي اينکه ديگران آن را نبينند و دستشان به گنج نرسد، علامت را شکسته و از بين مي برند. گاهي نيز صاحبان اراضي به دليل خسته شدن از رفت و آمد گنج پژوهان دست به تخريب علايم مي زنند. مورد قابل توجه ديگر اين است که برخي از انسانها بخصوص کساني که در روستاها زندگي مي کنند گاهي سنگها و ستونهاي سالمي را که در خرابه هاي يک منطق? باستانيِ نزديک محل سکونت خود پيدا مي کنند از جاي خود برداشته و به خانه مي برند و در ساختن ديوار از آنها استفاده مي کنند. اگر تکه سنگي که با خود برداشته اند شکل دلخواه آنها را نداشته باشد نيز آنرا در اندازه و شکلي که مي خواهند تراش داده و مي شکنند. در هر حالت انجام چنين کارهايي اصلا درست نمي باشد. اين کار نه به کسي که نشانه اي را ديده و از بين برده و نه به ديگران فايده اي نمي رساند.
@ganjur
در اين رابطه حقيقت ديگري وجود دارد که فکر مي کنيم بيان آن در اينجا مي تواند مفيد واقع گردد؛ برخي از اقليتهايي که اجدادشان در بسياري از جاهاي ايران اقامت داشته و پس از خيانت به مردم ايران از اين سرزمين تبعيد شده اند، براي اينکه مکان پولهاي اجدادشان پيدا نشود دست به تخريب نشانه هاي موجود در خاک کشورمان مي زنند. گاهي نيز اين بيگانگان براي تخريب سمبل ها و نشانه هاي مربوط به دفينه ها و گنجينه ها اشخاصي از ميان هموطنان خودمان را اجير مي کنند.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: علایم شکسته در گنج یابی گنج یابی و دفینه یابی آثار شناسی علائم باستانی اسرار کاوش

تاريخ : 25 / 3 / 1396 | | نویسنده : کوروش |
تاريخ : 25 / 3 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

 

 

سنگ سوراخ دار یا سنگ دوربین : نشانه راحتی بوده و پیدا کردن محل دفینه راحت می باشد. به معنای دیدن است. می خواهد بگوید که اگر نگاه کنی، میبینی. بعد از خودش یک یا دو نشانه دیگر باید پیدا شود. چشم را روی قسمت بزرگ سوراخ می گذاریم. یعنی از طرفی که قطرش زیاد است نگاه میشود. مثل اینکه از دوربین نگاه می کنید. منطقه ای که با چشم دیده می شود باید به دقت بررسی شود، تخته سنگ نشانه دار یا یک منطقه فرو رفته ، و یا منطقه ای مثل تپه کوچک جستجو شود. هر نشانه ای که پیدا کنید نشان از نقطه پنهان شدن دفینه می باشد.
نظر دوم : اگر روی تخته سنگی باشد که قابل جابجا کردن نباشد در این صورت خیلی مهم است. نشانه یک قبر است می بایست از سمت تنگ سوراخ به آن نگاه کنید، بدون آنکه صورت و چشم خود را به آن بچسبانید. حداکثر حدود ۷۰ متر جلوتر، باید جایی باشد که چند سنگ بزرگ را بر روی هم چیده باشند و یا فرو رفتگی ها بررسی شود.
نظر سوم : منطقه ایی که در نقطه مقابل از سوراخ دیده می شود قبرستان می باشد. هر علامت صلیب روی سنگ دوریبن نشان از یک مرده است. ممکن است در مکان قربانگاه باشد. یعنی ممکن است مکان نذر شده را نشان دهد.

 

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: علامت سنگ دوربین یا سنگ سوراخ دار در گنج و دفینه یابی اسرار کاوش حفاری نشانه ها

تاريخ : 25 / 3 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

 

آهن حدود ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح در ارمنستان بوجودآمد و حدود ۱۰۰۰ سال پیش از میلاد در اروپا مورد استفاده قرارگرفت.
کانیها آهن در اغلب رسها، ماسه سنگها و گرانیتها وجود دارد. در میان کانه های مهم آن میتوان از هماتیت، مگنتیت، پیریت و کالکوپیریت را نام برد.

بين سالهاي 1000تا2000پيش از ميلاد، فلز اهن نيز در ايران به كار گرفته شد. در اين زمان يك دولت ايراني در بخش باختري ايجاد شد كه توانست نخستين دولت نيرومند ايراني را در پهنه فلات ايران تأسيس نمايد.
@ganjur
استفاده روزافزون اهن در اين دوره،مباني اجتماعي و اقتصادي را دگرگون كرد. دستيابي به معادن آهن كه متنوع تر و غني تر از معدن مس بودند،موجب شد تا ممالكي كه در گذشته در معادلات آن زمان اهميت نداشتند،مورد توجه قرار گيرند. از جمله ان ميتوان از شمال ايران وكشورهاي مهم هم مرز آن نام برد. از انجا كه كوره هاي مخصوص ذوب اهن در قره داغ(نزديكي تبريز)، و در كوههاي البرز و كرمان يافت شده است.

احتمال ميرود كانسارهاي اهن شاه بلاغ(جنوب زنجان)، ماسوله ، گل گُهر و در نزديكي نيريز در اين برهه زماني شناخته شده و از ان استفاده ميشد.

كاربرد عمومي فلز اهن، هم در جنگاوري و هم در كشاورزي، اوضاع تجارت را در اغاز هزاره اول تغيير داد، زيرا اين تجارت در گذشته بر پايه خريد و فروش مس و فلزهايي بود كه با مس تركيب ميشدند.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: تاريخچه آهن(پيدايش ومصارف) ارمنستان معادن آهن فلز آهن خرید و فروش آهن اسرار کاوش

تاريخ : 25 / 3 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

 

چکش یا کلنگ دو سر : قبل از هر چیزی کلنگ به معنی کندن است یعنی با کندن به هدف می رسیم . به معنا و مفهوم ادامه داشتن تونل در غار و دهلیز می باشد. نماد ابزار تراش سنگ می باشد. از این معنا می توان اینطور فهمید که در نزدیکی اش کوره معدنی وجود دارد.بنا به تحقیقاتمان، در مکان هایی که نقش چکش در آنجاست، معدنهای بسته شده ای وجود دارد.معنی دیگر آنداین است که در جهت نوک چکش و با اندازه گیری چوب چکش و حرکت بر حسب متر، در اطراف به مواردی که با طبیعت سازگار نیست و متفاوت است دقت شود. به دلیل آمدن معنای شکستن نیز، کار کردن روی دفینه سخت می باشد. معدن بسته شده، اتاق و یا تونل هم می تواند معنا دهد.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: علامت چکش یا کلنگ در گنج یابی دفینه یابی اسرار کاوش آثار شناسی گنج اسرار کاوش

تاريخ : 22 / 3 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود