نماد تمساح در گنج یابی

 

نشانه تمساح بعنوان نماد رهبری و افراد موفق را به تصویر کشیده است. (افرادی قوی ، ساکت ، حیله گر و بی باک) موقعی که در اراضی با یک نشانه تمساح روبرو شدید کلمات کلیدی که باید به آنها دقت کنید اینها هستند.

زمان ، ترس ، سحر و جادو ، محترم شمردن ، شتاب دادن ، حفظ اسرار ، قدرت ، غریزه ، فریبنده ، شجاعت ، بازده ، انعطاف پذیری ، انرژی خورشیدی ، تولد / ساختن ، قابلیت اعتماد و اطمینان ، Indestructibility ، عمق عاطفی ، عتیقه / قدرت اولیه با استفاده از این کلمات کلیدی حرکت کرده و باید نشانه دوم را پیدا کنیم. و میتوان با استفاده از نشانه ها هدف اصلی را پیدا کرد.

نماد تمساح همواره یکی از بهترین نماد های دنیای گنج های باستانی می باشد این نماد در طبیعت به وفور یافت میشود اما توجه داشته باشید که این نماد همواره نماد گنج نمی باشد و در برخی موارد مشاهده شده این نماد یک نماد تقلبی میباشد که فقط درباره گمراه کردن فرد کاوشگر استفاده می شده.

این نماد ممکن است که دارای تله هایی باشد که در کسری از دقیقه میتواند شما را به کام مرگ بکشاند. پس هموقه به این نماد در طبیعت برخورد کرید خود نماد را مورد بررسی قرار ندهید و به دنبال یک نماد تکمیل کننده در اطراف در اطراف نماد تمساح باشید

در برخی موارد مشاهده شده که وقتی در اطراف محل تمساح چشمه ای وجود داشته باشد ممکن است گنجینه در درون آب مخفی شده باشد یا در در کنار رودخانه یا چشمه نماد دیگری وجود دارد که این نماد را تکمیل میکند نشان دوم معمولا به شکل حیوان دیگری می باشد که با توجه به آن نماد میتوانید به دفینه دست یابید.

اگر با هیچ کدام موارد بالا برخورد نکردید و فقط نماد تمساح را در اختیار داشتید با احتیاط کامل و با استفاده از یک دستگاه دفینه یاب حرفه ای محل را مورد بررسی قرار دهید. تا به دفینه نماد تمساح برسید. توجه کنید این نماد دارای طلسم و تله می باشد طلسم این دفینه بسیار سخت میباشد و حتی ممکن است گنجینه جابجا شود.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: تمساح،کروکودیل در گنج یابی،علامت مارمولک در گنج یابی

تاريخ : 30 / 9 / 1398 | | نویسنده : کوروش |

علامت لاکپشت در دفینه یابی

در علامت دو لاکپشت روی هم در گنج یابی شما با دو سفید خانه روی هم دیگه مواجه هستید البته در عمق پایین شاید تا پانزده متر ولی این مکان شما دارای یک تونل ورودیه که در سمت آفتاب درآمد این لاکپشت وجود داره اگر مکان شما خاکی باشه تا فاصله هفت الی ده متری لاکپشت به سمت طلوع هست که باید مکان را پیدا کنید که معمولا دارای یک نشانه مثل یک تختگاه یا یک تورفتگی زمین هست ولی اگر سنگیه زیر یک سنگ خاص و بزرگ که باید زیر سنگ را کار کنید به عمق نهایتا ۴ الی ۷ متر .

ورودی تونل با سنگچین پلمپ باشه بعد از باز کردن تونلی دارید که پر از خاک نرمه و با حدود چهل پله به دوتا اتاق دو طبقه برسید. البته اگر درخت قدیمی داره زیر درخت را برای تونل بکاوید موفق باشید تله داره و در مسیر تونل احتمال وجود استخوان جمجمه حیوانات چون خوک و سگ و دندان حیوانات داخل خاک نرم نیز هست. اگر به جسد نیم تنه رسیدید زیرش تله هست موفق باشید.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: لاکپشت،علامت دو لاکپشت در دفینه یابی،علامت دو لاکپشت در گنج یابی،آثارشناسی،گنج لاکپشت

تاريخ : 3 / 9 / 1398 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود