راه های پیشگیری از طلسم

 

طلسم و سحر نیز حقیقتی است ثابت و البته قابل انکار نیست. در حقیقت طلسم فقط به یک نوع یا شکل واحد خلاصه نمیشود بلکه انواع و اشکال مختلف بر آن مترتب است.
روشهای تاثیر طلسم و سحر مختلف است و برای تاثیرگذاری مثلا مدفون یا مشموم یا مرشوش یا ماکول است. در اینجا به برخی از انواع و اشکال سحر اشاره میشود و در پایان روش پیشگیری از آنها ذکر میگردد:

۱ـ سحر محبة
در این نوع طلسم و سحر ، ساحر و طلسم کننده ، مرد یا زن را به نسبت به یکدیگر محبوب میکند. این نوع سحر میتواند موجب شود که حتی فرد مورد نظر از مادر و خواهر و اقوام درجه یک خود اکراه و تنفر پیدا کند و فقط زوجه خود را ببیند و رضایت او مد نظرش قرار گیرد. از طرف دیگر این نوع سحر میتواند مثل یک شمشیر دولبه عمل کند و باعث شود که زوج نسبت به زوجه اش متنفر شود همچنان که نسبت به سایر زنها این احساس را پیدا میکند.

۲ـ سحر الخداع والتخييل
این نوع سحر در قوه ذهن انسان دخل و تصرف شدید دارد و بگونه ای است که انسان چیزهای ثابت را متحرک یا چیز متحرک را ثابت ببیند یا بزرگ را کوچک و کوچک را بزرگ ببیند و در واقع اشیاء را در شکل غیر حقیقی خود میبیند و این همان سحر تخییل است.

۳ـ سحر الهواتف
در این نوع سحر و طلسم، ساحر موکل خود را به سوی فرد مورد نظر ارسال میکند که او را در هنگام خواب و بیداری آزار دهد. در زمان خواب به شکل حیوانات مختلف و ترسناک خود را به او نشان میدهد. در عالم بیداری هم فرد مورد نظر صداهای عجیب و غریب میشنود و مثلا صدای افرادی را میشنود که او را صدا میزنند (ممکن است این صداها آشنا باشند یا نباشند) و از این قبیل . از نشانه های این نوع سحر و طلسم ، خوابهای ترسناک و شنیدن اصوات عجیب و غریب و کثرت وسواس است.

۴ـ سحر المرض
در این نوع طلسم و سحر، جن خبیث در مرکز سمع و بصر و دست و پای فرد مورد نظر رخنه میکند. در این حالت میتواند موجب کوری و یا از دست دادن شنوایی فرد شود یا او را فلج کند. از نشانه های این طلسم و سحر ، احساس درد متوالی در یکی از اعضاء و یا حالات صرع و تشنجات و یا فلج و از کار افتادن جزیی و کلی اعضاء و یا از بین رفتن برخی از حواس فرد میباشد. این حالات دقیقا شبیه به حالات مرض طبیعی اعضای انسان است. تنها طریق تشخیص این امراض سحر و طلسم از امراض طبیعی جسم این است که رقیه و آیات باطل کننده طلسم بر آن فرد قرائت شود. اگر فرد مریض در زمان قرائت احساس سرگیجه یا سردرد یا اضطراب و لرز کند یا اینکه جسمش دچار تغیر شدید شود، باید مطمئن شد که مشکل پیش آمده در نتیجه طلسم یا حسد و یا چشم زخم است . اگر این تغییرات مشاهده نشد پس باید توسط اطباء و پزشکان معالجه گردد.

۵ ـ سحر جنون
این نوع سحر و طلسم همان است که جن خبیث (جنی) در ذهن فرد مستقر میشود و باعث فراموشی شدید و نقصان کلام فرد و بی قراری شدید میشود و بسیار آسیب زا میباشد. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین).

۶ـ سحر الخمول
در این سحر و طلسم، طلسم کننده یا ساحر که جنی را در خدمت دارد (جن کافر) او را امر به ضربه زدن به فرد مورد نظر میکند و این موکل هم با مستقر شدن در ذهن و مخ فرد مورد نظر، او را گوشه گیر و منزوی میکند به گونه ای که زمین گیر میشود و عوارض آن پس از این امر ظاهر میشود. فرد مسحور در این حالت دچار فکر مشوش بوده و دچار کم حرفی شدید و سکون و یکجا نشینی و انزوای شدید و سردرد مداوم میشود و در برخی موارد حتی از حمام کردن اجتناب و اکراه شدید دارد.

۷ـ سحر تفريق و ربط
در این سحر و طلسم، ساحر اقدام به تفریق و جدایی میان زوج و زوجه (جدایی زن و شوهر) یا جدایی پدر و پسر یا برادر از برادر و از این قبیل مینماید. این سحر همان سحر تفریق و تبغیض است که نسبت آنرا تباین مینمامند. بدین معنا که دو نفر نسبت مباینت و میگیرند و از هم دور میشوند.
اما سحر ربط ، همانی است که طلسم کننده از طریق استعانت از شیاطین و جن (که در اغلب انواع سحر و طلسمات وجود دارد) اقدام به اعمال خبیثه میکند. این عمل بگونه ای است که جن کافر در ذهن فرد طلسم شده دخل و تصرف میکند. این عمل مثلا میتواند باعث بسته شدن یا ناتوانی در مباشرت حلال زن و شوهر شود هر چند که هر دو طرف قادر به مباشرت هستند ولی نیرویی مانع از این امر است. این نوع سحر و طلسم از بدترین انواع آن است که نفرت و جدایی میان زوجین و عداوت میان آنها را در طول زمان موجب میشود. (نعوذ بالله من عمل الشیاطین)

انواع مختلف دیگری از سحر هم وجود دارد که در این مقال نمیگنجد.نتیجه اینکه، سحر امری واقعی است و وجود دارد. بر هر فرد مسلمانی واجب است که با قرائت مداوم آیات حفظ و معوذتین و فاتحه الکتاب و قرائت ادعیه معتبره دیگر، خود را از این مسائل در امان نگهدارد و از آنها پیشگیری کند.
در آخر بهتر است بدانیم که همه نفع ها و ضررها در دنیا  فقط به اذن خداوند جل جلاله میباشد و با ذکر و یاد مداوم خداوند سبحان همیشه سلامت خواهیم بود و ایمن خواهیم ماند[وما هم بضارين به من أحد إلا بإذن الله]

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: طلسم های جالبطلسم آثار باستانیگنج یابیراه های پیشگیری از طلسم

تاريخ : 30 / 4 / 1395 | | نویسنده : کوروش |
قبر سردار در قبرستان گبری
 

[تصویر:  81422803925030403663.jpg]

 

سئوال کاربر :
سلام استاد خسته نباشید روی یک جا که مشکوک به قبر هست کارمیکنم که نزدیکه جوغن هست سنگ چین هستش اطرافش سنگ چین با سنگهای تخت و کوچک هست و وسط ان سنگهای بزرگتری هست که بایک نوع ملات کار شده یک لایه اهک هم کارشده بود.
پاسخ :
با سلام
آفرین خودشه  میتونه یک قبر باشه و حتی قبر یک سردار حتما تا انتها کاوش کنید.موفق باشید

سوال کاربر :
ممنون استاد از راهنماییتون.چند متر عمق میتونه داشته باشه استاد ایا تله هم داره یانه؟الان تقریبا یک متری کارکردم خاک سفید هم لای بعضی از سنگها هست که حتی یک سنگریزه هم نداره

پاسخ :
با سلام و ارادت
دوست عزیز خیالتو راحت کنم نه تله دارد و نه طلسم فقط برو پایین . البته اگر مورد همان طوری باشد که شما فرمودید برو ید پایین .اگر قبر سردار باشد تا 4 متر هم می رود . در مسیر حفاری سعی کنید آثار و علایم را به راحتی از دست ندهید اگر سنگ یا فلشی درآمد دقت کنید به کدامین سمت هست . موفق باشید

سئوال کاربر :
سلام استاد یادم خدمتتون عرض کنم روی همون قبری که گفتم کارمیکنم یک درختچه رشد کرده که یه دونه های ریزی شبیه لوبیا داره که قرمز میشن البته اون اطراف که عرض کردم قبرستان هست و جوغن زیادی هست از این درختچه ها رشد کرده عکسشو میفرستم خدمتتون

پاسخ :
در قدیم یکی از نشانه هایی که مورد استفاده می شد غیر از درخت و سنگ بوته های خاردار مثل زرشک و امثالهم بود بوته هایی که عمر چند صد ساله دارند . بسیاری از شمع سوزها نیز زیر همین بوته ها قرار دارد. به علت عمر طولانی یکی از نشانه های خوب محسوب می شود.موفق باشید

 

-----

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: گنجدفینه هاطلا های دفن شدهغار های زیرزمینیقبر سردار در قبرستان گبری

تاريخ : 30 / 4 / 1395 | | نویسنده : کوروش |
قبر گبری و بوی تعفن

سئوال کاربر :

سلام وقت بخیر ببخشید سنگ وخاک داخل قبر گبری چرب شده باشه وبوی گندی ازش بیاد نشانه وجود دفینه است یا نه ؟

 

پاسخ :

با سلام و ارادت

دوست عزیز یکی از آثار نزدیکی به دفینه در جاهایی که به درستی حفاری شده و در یکی دومتری هدف استشمام بوی گندیده هست که در کانال و سایت توضیح دادم که برای از بین بردن آن می توان از سرکه استفاده کرد تا هم بوی بد را ازبین ببرد و هم باکتری حاصله از این بوی بد را خنثی کند . می شود این قضیه را جزیی از علایم حساب کرد. شاید مسئله ای که شما فرمودید علت شیمیایی  دیگری مثل ریشه برخی از درختان ، نوع خاک و غیره باشد . در هر صورت چون یکی از نشانه دفینه یعنی نزدیکی به دفینه بوی گندیده هست شما باید زیر جسد را تا عمق 2 بکاوید . تا مطمئن شوید البته هنگام کاوش به سمت سر مرده نیز توجه داشته باشید که خدای ناکرده از کنار آن نگذرید.

 

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: قبر گبری و بوی تعفندفینه ها

تاريخ : 30 / 4 / 1395 | | نویسنده : کوروش |
علامت پیسوز در قبر گبری

سئوال کاربر :

با سلام استاد چند پیسوز در جایی درآمد آیا به تنهایی می تواند آثار باشد؟

پاسخ :

 پیسوز جزو یافته ها و کشفیات جزو آثار نیست اگر پیسوز داخل جایی به همراه سنگ فلش در کنار جسد دیدید میتونه جزو آثار محسوب بیاد در غیر این صورت نه. اگر به همراه فلش باشد یعنی باید پیسوز را روشن و در جهت فلش حرکت تا به تونل برسید

 

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: نماد هاعلامت پیسوز در قبر گبریگنجدفینه

تاريخ : 30 / 4 / 1395 | | نویسنده : کوروش |
دفینه گور دخمه ها یا مقبره پادشاهان

سوال :

در مورد عکس اول همون مقبره اونجا یه ورودی که پلمپ شده هست می تونه خود هدف در اونجا باشه چون غیر اون اطراف صخره هیچ جایی شبیه در ورودی نیست من احتمال میدم خود ورودی همونه

 

پاسخ :

سلام این مکان شما یک مقبره عظیم هست که درب ورودی ان پلمپ شده هست باید بگردید سنگچین درب اصلی را پیدا کنید . دارای جنازه مومیایی و هدایای فراوان هست البته بالای سقف یک سنگچین دیدم ولی برای ورودی نیست.

 

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: گنجدفینه هاطلا های دفن شدهغار های زیرزمینیدفینه گور دخمه ها مقبره پادشاهان

تاريخ : 30 / 4 / 1395 | | نویسنده : کوروش |
طلسم های جالب و کمیاب


 طلسم های جالب
طلسم خروس هم داریم در جایی دیدم سالی یکبار خودش را بر بالای تپه ایی نشان می دهد و در موقع حفاری با نوک خود حمله می کند.طلسم زنبور که در حین حفاری دیدم حمله ور شده .طلسم مورچه دیدم که ناگهان میلیونها مورچه حمله ور شدند . طلسم طوفان دیدم که با زدن اولین گلنگ چنان طوفانی شد که پا به فرار گذاشتیم بعد از فاصله از چاله آرام و حین کار شروع میشد .طلسم رمه گوسفند دیدم مثل طلسم طوفان به محض شروع فکر میکردی یک رمه گوسفند دارن میافتند روسرت و اگر کمی از محل یعنی از محل حفاری به فاصله ده متر فاصله میگرفتی شروع می شد. طلسم انسان دیدم در جایی ساعت در شب شیخی در کنارم نشست و حین بلند شدن به احترامش برخاستم ولی وی پای راست خود بر سینه ام گذاشت و فشار می داد و با دستش دستم را می کشید به محض داد زدن و آمدن دوستانم محو شد و تا دو ماه سینه ام متورم و دردناک بود . طاووسی را دیدم که به شکل طلا جلویم ظاهر می شد و به محض نفس گرفتن و باز کردن پر دو مرد سیاهپوست منو می زدند یک هغته در بیمارستان بودم. نزدیک به بیست جغد به محض خواندن دعای طلسم به ما حمله ور شدند و نیم ساعت بر سر و دست ما چنگ انداختند.در چاله ایی که قبل از کار رفته بودیم و هیچ نبود  پنج دقیقه بعد در حین شروع کار جسد سه موش مرده وجود داشت که بی دروغ اندازه گربه بودند.طلسمس دیدم که اجنه با سنگ به ما می زدند . طلسمی دیدم که طناب 4 لایه زخیم یعنی 4 طناب به هم پیوسته برای کشاندن خاک به بالا در آن واحد مثل اینکه کسی آن را چاقو زده باشد قطع و سطل پر از خاک بر سر دوستم افتاد و ایشان را بیهوش کرد. طلسمی دیدم که کلنگ در جلوی چشمان در خاک بسیار نرم مثل شن با اولین ضربه شکست . به قول مرحوم استاد نوری     (خون دلها خورده ایم رنج دوران برده ایم)

 

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: طلسم های جالبطلسم آثار باستانیگنج یابی

تاريخ : 29 / 4 / 1395 | | نویسنده : کوروش |
اکسیر اعظم چیست و چگونه باید مصرف شود؟

اکسیر اعظم چیست و چگونه باید مصرف شود؟

اكسير هم به معناي كمياب است و در زمانهاي قديم به داروهائي مي گفتند كه هر كدام كار خاصي انجام ميدادند. مانند: اكسير مو ، اكسير دندان ، اكسير چشم ، اكسير شمس و ناياب ترين اكسير كه به آن اكسير اعظم مي گفتند.

اكسير را دانشمندان يوناني و دانشمندان ايراني ساختند و نوعي دارو محسوب مي شد كه البته در دسترس كليه مردم وجود نداشت. اكسير بيشتر از گياهان و گاهي اوقات چيزهائي از حيوانات هم به آن اضافه مي شده است. اكسير به صورت دو قلو هست يعني نر و ماده دارد و هر كدام به تنهائي به هيچ دردي نمي خورند و بايد با فرمول دقيق با هم مخلوط شوند تا كارايي داشته باشند.

اكسير اكثرا در شيشه هست و درب آن با ساروج پلمپ گرديده است و اگر كسي آگاهي نداشته باشد و درب آن را باز كند ظرف چند دقيقه فاسد مي شود. و كسي مي تواند از آن استفاده كند كه علم مصرف آن را داشته باشد. هر نوع از اكسير فقط براي درمان امراض خود ساخته شده است و هيچكدام بدرد كاري جز فرمول خود نمي خورد. مثلا وقتي شما اكسير دندان داريد و بعد از صد سال دندانهايتان ريخته است مي توانيد با مصرف آن دوباره دندان در بياوريد و سالهاي زياد با دندانهاي جديد زندگي كنيد.

اكسير اعظم بزرگترين يافته دانشمندان آن زمان بود كه با داشتن آن ميتوان هيچ وقت به مرگ طبيعي يا مريضي فكر نكرد چون با استفاده از آن انسان نه مريض ميشود نه ميميرد.

افراد زيادي اكسير اعظم را خوردند و عمري طولاني پيدا كردند مانند نمرود كه ششصد سال عمر كرد و باعث مرگش نيز خودش شد وگرنه خيلي بيشتر از اينها عمر ميكرد.

بعضي وقتها ميبينيم يا ميشنويم كه در يك دهات مردي يا زني عمرش به صدو پنجاه سال رسيد يا بيشتر. همه به اشتباه ميگويند كه چون در دهات و جاي خوش آب و هوا هست و چيزهاي طبيعي مي خورد اينچنين عمري طولاني دارد ولي تا به حال كسي پرسيده است كه چرا بقيه اهالي آن دهات يك چنين عمري ندارند؟؟

دليل عمر طولاني آن مرد خوبي آب و هوا يا خوردن چيزهاي سالم و مقوي نيست.

اين مرد نا خواسته و بدون اينكه خود بداند يكي از مواد تشكيل دهنده اكسير را خورده است. شايد در كوه يا بيابان نوعي علف كه حتي خود نفهميده كه اين گياه در ميان ناهار يا عصرانه آن مرد بوده است. و به اين صورت عمري طولاني يافته است.

مقدار اكسير بسيار محدود است و تعداد انگشت شماري از دانشمندان قديم موفق به ساخت آن شده اند. يكي از اين دانشمندان بزرگ سندوس طبيب بود كه در دربار اردشير دراز دست خدمت ميكرد و روايت است كه هنوز زنده است و پس از فرار از دربار اردشير در جايي بدون اينكه كسي او را بسناسد مشعول زندگي شد.

خيلي ها سعي كردند اكسير تقلبي را در بازار هاي حفاري بفروش برسانند ولي بر عكس اين كه همه فكر ميكنند شناخت اكسير تقلبي بسيار سخت است و مي توانند از اين را شيادي كنند و مردم را گول بزنند ، شناخت اكسير اصل بسيار راحت است و اگر راهش را بلد باشي و كور هم باشي ميتواني تشخيص بدهي كه اين اصل است يا تقلبي.
بعضي ها مي گويند كه اگر اكسير وجود داشته باشد بعد از كشف آن مي توان در آزمايشگاهاي مجهز از روي آن ساخت و ديگر مرگ معني ندارد. در صورتي كه اينطور نيست ، همه ما ميدانيم كه در طول زمان بسياري از حيوانات و گياهان كه در گذشته وجود داشته اند درگر وجود ندارند و نسل آنها از بين رفته است. پس شايد بتوان اكسير را تفكيك كرد و مواد تشكيل دهنده آن را شناخت كه تازه اين هم امكان ندارد ولي بفرض اين كه بشود بايد ديد آيا اين گياهان هنوز هم وجود خارجي دارند يا از بين رفته اند؟ (خدا ميداند)

 

-----

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: اکسیر اعظم چیست و چگونه باید مصرف شود؟گنج هاطلسم ها

تاريخ : 29 / 4 / 1395 | | نویسنده : کوروش |
حفاری در کنار درخت قدیمی

سئوال کاربر :

سلام استاد من ی جایی را حفاری کردم که به ی سنگ به اندازه کف دست و به قطردو میلیمتر پیدا کردم که  اشکالی روی آن صورت انسان وحیوانات مختلف و به صورت سه بعدی هستند می شود در مورد آن توضیح بفرمایید 

باتشکر

 

پاسخ 1 :

با سلام و احترام

دوست عزیز اولا شما بفرمایید برچه اساس آن مکان را حفاری کردید نسخه داشتید یا بر اثر آثار رفتید و یا همین جوری حفاری کردید . چرا که ادامه کارشناسی بنده نیاز به روشن شدن این قضیه دارد.منتظر پاسخ شما هستم . پیروز باشید.

 

سئوال کاربر :

سلام، ما اینجا را بر اساس نشانه هایی حفاری کردیم و هیچ نسخه ای نداشتیم یکی از نشانه ها ی درخت توت کهن ساله که اکثرا ی مار افعی زیر آن خابیده بود البته اونجایی که ازش حرف میزم ملک شخصی یکی از دوستان هست که از پدرش به او ارث رسیده، ضمنا اوایلی که ما شروع  کردیم توی عمق یک متری به ی جنازه خوردیم بعد از اون جنازه به این سنگ، 

پاسخ 2 :

دوست عزیز اگر بر اساس درخت کهن کار میکنید خدمتتان عرض کنم که دقیقا زیر آکس درخت را به عمق 4 الی 5 متر باید حفاری کنید تا به دفینه درختی برسید.چون سندی موجود نیست بر اساس آثار باید فقط آکس درخت را به همان متراژ حفاری کنید جز اینکه دفینه از درخت فاصله داشته باشد. چون به جنازه رسیدید کمی امیدوارتر شدم جنازه یک متری گبری هست و زیر سر و یا سمت سر جنازه باید به همان متراژ کار شود. سنگی که به اون شکل پیدا کردید بر اساس این آثار نه بی ربطه و نه ربط زیادی دارد در به احتمال بسیار قوی درخت شما که زیر آن به جنازه رسیدید یک درخت شمع سوز بوده که در قدیم زیر آن شمع روشن میکردند و برای شادی روح اون جنازه دعا میکردند زیر جنازه را ادامه دهید بخصوص زیر سر و یا سمت سر آن را .

خلاصه مطلب :

1- آکس درخت حفاری شود تا عمق 4-5 متر

2- زیر سر یا سمت سر جنازه 4-5 متر

3- سنگ پیدا شده اگر در قبر بود نماد دارایی متوفی بوده هست.دارایی مالی و معنوی

به هر حال در منطقه باستانی اشیای باستانی هم پیدا میشه و قرار نیست هر چی که پیدا شده نماد چیزی باشه ممکنه وسایل منزل ، حساب و کتاب و بازی و غیره آنها باشه

موفق باشید

 

سئوال کاربر :

ما اینجا را دستگاه زدیم که در فاصله  پنج متری جنازه در عمق چهار متری اتاقک سه در چهاری را نشون داده که داخل آن طلا هست ولی ما اونجا  آثاری ندیدیم ولی زیرسر جنازه را کاوش کردیم تکه های سوفال دیدم رفتیم تا رسیدیم به جایی که خاکش با ماسه درشت قاطی بود وخاکشم سیاهه که ضخامت این خاک حدود 15 سانتیمتره که ما همونجا دست نگه داشتیم  ، به این خاگ تو عمق حدوداً چهار متری رسیدین

پاسخ 3 :

با سلام

به آثار بسیار خوبی رسیدید ادامه دهید معمولا زیر ماسه بادی دفینه قرار دارد یعنی در انتهای کار قبل از دفینه ماسه بادی و زغال استفاده میکننند.اگر همانجا را کاوش کنید قطعا موفق خواهید شد.

در ضمن چرا جایی را که دستگاه نشان داد را کار نکردید اونجا را نیز کاوش کنید حتما موفق خواهید شد. البته اگر دستگاه شما صحیح گفته باشه.

سئوال کاربر :

 با عرض ادب

 اونجایی که دستگاه زدیم اوجا را تا عمق شش متر رفتیم چیزی نبود، 

در ضمن استاد اونجایی که به خاک سیاه خوردیم ی خورده ای هم محکمه به نظر شما  راهمون درسته؟ 

 

پاسخ 4 :

با سلام

احتمالا دستگاه شما OKM تصویری بوده که حفره آبی و طلا را نارنجی نشون میداد . درسته ؟

اما در قسمتی که خاک ماسه بادی خوردید باید کار شود بدون برگرد.سفتی تمام می شود. یه خورده دیگه همت کنید سفتی را رد کنید.

ببینید دوست عزیز 80 درصد دفینه های ایران  در عمق پایین تا ده متر هستند پس بنابراین باید کار صورت گیرد.همانجا را ادامه دهید.

ممنون از راهنمایی شما استاد ارجمند

خواهش میکنم

 

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: گنجدفینه هاطلا های دفن شدهغار های زیرزمینیحفاری در کنار درخت قدیمی

تاريخ : 29 / 4 / 1395 | | نویسنده : کوروش |
آیا کتراک برای شکستن ساروج مناسب است ؟

بازهم تبلیغات کتراک برای ساروج در برخی از سایتها دیده شد با ید خدمتتون عرض کنم که قبلا هم توضیح دادم که کتراک برای ساروج جواب نمیده چون کتراک برای ایجاد فشار روی سنگ جهت ایجاد شکاف استفاده میشه ولی چون ساروج شکننده نیست و حالت انعطاف پذیر داره کتراک مناسب این کار نیست چون مکانیزم کتراک بر روی ساروج مفید نیست ولی برای سنگ خوبه . بنابراین گول تبلیغان سایتها را نخورید . در خضوص ساروج نیز روش اول وعلمی کندن یه تکه جهت تست مواد محلل یا انواع اسید هاست بخصوص اسید کلردریک با دژ بالا وحتی معموای خوب جواب میده خودم تست کردم و روشهای دیگه مثل ریختن گازوییل و کار کردن بعد از چند ساعت و آتش روشن کردن بر روی سطح ساروج میباشد.

 

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: اتاقک خالیتپه های باستانیتومولوسگنجدفینهآیا کتراک برای شکستن ساروج مناسب است ؟

تاريخ : 29 / 4 / 1395 | | نویسنده : کوروش |
معماری قبر گبری

 چندتا از کاربران در خصوص قبر گبری پرسیدند توضیح دادم که زرتشتیان قبرهایشان غربی شرقی بود و عمق قبر آنها هم تا یکمتر هست همیشه دوتا خمره یکی آب و یکی غذا همراه جسد دفن میشد چرا که اونا معتقدند که بعد از دفن مرده زنده و نیاز به آب و غذا داره این دو خمره کمترین حق یک مرده گبری یا زرتشتی بود ولی معمولا به همراه آنها جواهرات .وسایل.حیوان مورد علاقه حتی مورد داریم کنیزشان را هم دفن میکردند به همین دلیل هست که قبر گبری اهمیت خاصی برای حفاران دارد . ولی به هنگام تخریب قبور نکات ایمنی بهداشتی را رعایت کنید بخصوص استفاده از ماسک و دستکش .معمولا عمق قبر گبری کمه . از جاهایی که در جسد سکه میذارند در مقعد . زیر زبان  مرحوم هست که بعد از کشف اسکلت چک کنید .

 

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: گنجدفینه هاطلا های دفن شدهغار های زیرزمینیمعماری قبر گبری

تاريخ : 29 / 4 / 1395 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود